Nuffnang

Sabtu, 26 Jun 2010

teH!! ANaK MeNaKaN AkU


Nursuhaila Eliani..atau teh!! Anak saudara aku nie cute2 orangnya..mana taknya, dengan putih gebu kulit dia..kecik molek tubuhnya..

Dulu. aku ingat lambat lagilah nak makan nasi minyak..Yelaa..nak tunggu teh, mungkin anak aku yang akan kawin dulu.Teh orangnya happy go lucky! Boypren pun takdak..Kemana2 dgn budak2 NATASYA je..tapi yang paling dia rapat ialah dengan syikin & diana..Tapi Tup..tup!! aku dengaq dah nak bertunang dah..Dah le tue dengan artis lagi..JIMMY SHANLEY!! "Boleh percaya ke jimmy nie..??" aa..Inilah pertanyaan yg selalu aku dengaq & kadang2 persoalan yg akan timbul di naluri aku.Biasalah.. kebanyakan manusia yang ingin bergelar artis nie dah tentunya mempunyai naluri yang inginkan keGLAMOURan, inginkan keSENANGANan..betui tak??kalau bukan itu apa lagi??Takan saja2 kot?? atau kerana minat kot?!! Biasalah ..bila tersebaqnya gosip2 liaq nie, aku pun kadang2 join sekaki..Tapi apapun hakikatnya..JODOH & PERTEMUAN di tangan TUHAN!! Manusia boleh mengandaikan seribu kemungkinan, beribu kesangsian..semacam aku dulu semasa mula hadir dalam keluarga TOKMAN!! Tapi lama kelamaan tetap akan diterima elok jugak..GOSIP!! Dimana2 pun akan ada gosip selagi ada insan yg bernama WANITA !! Takdak manusia yang perfek sifatnya..Dan aku harap kasih jimmy pada teh adalah ikhlas seikhlas kasih laila majnun..Janganlah ada niat lain selain CINTA SEJATI!! Kalau ikut dengan paras rupanya..dia adalah seorang laki2 yang baik cuma kaku..hahaha!! x pandai buat lawak macam laki aku..itu kalau tafsiran muka dialah..kalau itu hanyalah topeng semata2..x taulah aku..Harap2 takla..

Tapi bila aku pi majlis pertunangan dia aku dah rasa macam dia kawin plak..GLAMOUR habis anak DATO' SUHAIMY nie.. Anak DATO' la katakan..Sikit sebanyak kami ni pun turut GLAMOUR!! Bila orang tanya terus habaq..kadang2 takdan tanya pun dah habaq..Yelaa,bila lagi nak jd glamor. Anyway tahniah untuk teh dan selamat menanti debaran bulan OKTOBER.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan