Nuffnang

Sabtu, 12 Jun 2010

RiUh ReNdAh dI hARI PErTuNaNgAn TEH & JIMmY SHANLEY

FUh!! Betapa meriahnya suasana hari nie..di masa nie kami sekeluarga masih x tidoq lagi..mcmn nak tidoq,sesekali berkumpul ..pasti byk benda nak di sembangkan..la ni aku tgh lepak umah biras aku..nicky..bini o.m merangkap kwn baik aku semasa bujang dulu..
Memang dah letih giler,tengah hari tadi ade bacaan tahlil di rumah abg ipaq aku..dato'suhaimy..kenduri naik rumah baru..tp aku memang boleh bagi 5 bintang kat rumah dia..1 time aku dpt tgk rumah secantik tu..bacaan doa disudahi dengan disusuli hujan..hujan rahmat!!
Bila sebelah malam ade kenduri lagi kat rumah abang ipaq aku tu..Nak tau kenduri ape??Apelagi,kenduri yg sungguh meriah!!Anak menakan aku..teh bertunang dengan artis!!Jimmy Shanley.Glamor tu!! Oleh kerana abang ipaq aku pengasas kpd produk kosmetik terkenal jadi ramai lah pengasas produk2 yg turut memeriahkan majlis. Yg aku nampak pengasas de'wajah,nv,le'rose..ish banyak sungguhla..
Nie aku nak berikan nasihat kat TEh,anak menakan aku..bila dah bertunang nie akan adalah dugaan2 dialam pertunangan..yang kadangkala menggugat keimanan..jadi maulah hang bersabaq byk2 k!!
Ok tahniah ye teh..x sabaq nak tunggu mkn nasi minyak..Dan kepada anak cucu tokman..pi lah tidoq...dah lewat dah nie..yang bertunang tu Teh & jimmy..awat hampa yang karan!!hehehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan