Nuffnang

Ahad, 27 Jun 2010

seronOkNyA Jd mAk


ARINIE aku baru bangun tidoq ja..pasai letih sgt.Arinie tadi 1 hari pi sekolah anak amik keputusan report card anak,jumpa cikgu kelas diaorg.KLU kira2 seronok jd mak kan?mana xnya..La nie umuq aku dah 30..anak perempuan aku dah 11 tahun,kan dah besaq tue..SYAHIERA!! sebejik perangai aku..tuela kami xleh dekat!!Asyik nak gadoh je klu btentang muka..tapi xpa,dia tetap jadi kesayangan bapak dia so klu kurang mesra ngan aku pun xpa..bukan x sayang tp mungkin kerana celoteh dia tue kadang2 semua yg dah aku buat dulu so x banyak benda yg excited untuk aku bualkan dgn dia..Tapi syahiera punya naluri yg sama.ada perasaan belas kasihan dan beralah..cuma manja ckit..erieka plak interligent girl..cuma moody.dia yng paling manja ngan aku.si nomey plak lawak giler mcm bapak dia..tp dah jd anak maktok gemok dia..heheh!! SO 3 anak 3 citerkan?Itu yg membuat aku rasa seronok jd mama diaorg..LuV U AlL!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan