Nuffnang

Sabtu, 15 Mei 2010

hATI aKu sEmAnGaT AkU!!

Hari nie aku mmg x mau citer pasai kejer..aku nak hilangkan tension aku yg selama nie aku sorok..ati aku sebenarnya dah parah dgn tekanan drpd staf aku...buat baik salah!buat salah lg la salah!!tp aku jgk manusia...bgtau aku saper manusia yg perfect sifatnye!!
nanti sambung..nak pi pantai merdeka plak,anak meragam panggil aku pi sana tgok dia...
hah!jgn tkejut aku smbung coretan aku balik..
Walaupun mcmn sebaknya rasa ati ini,hanyalah aku sj yg tau..termsuklah si dia insan yg kusayang'suamiku'Entah...mgkin dah sifat semulajadiku bila ingin mengeluarkan airmata ini,aku akn pastikan tiada siapapun perasan,aku tak mau membuat hati sesiapapun tersentuh..biarlah penderitaan aku,kutanggung sendiri..diri ini dah cukup kuat utk melawan segala kepayahan hidup..hanya hati aku yang dpt memujuk semangat aku..semangat utk terus menerima ketentuan illahi..
Kadang2 pernah juga aku merasa yang diri ini terlalu istimewa..sepanjang perjalanan hidup aku,tak putus2 aku dibelenggu oleh masalah.Wlaupun pd zahirnya aku mampu tertawa,namun tersirat seribu keperitan untuk batinku menanggung.Kerna itulah aku selalu memperingatkan hati ini supaya kuat menahan segala dugaan agar tidak sesekali menjdkan semangatku pudar..
Hari ini sekali lg aku diduga...namun sebagaimn yg pernah aku katakan'Hati aku adalah semangat AkU!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan